به نظر برخی از کارشناسان، بازاریابی تلفنی در جامعه امروز مرده است. و تاثیر و اثر بخشی لازم که در طی ده های پیش داشت را ندارد. با این حال همچنان شرکت هایی هستند که این طریق را شیوه دلخواه و کارآمد می دانند. به نظر من لازم است کمپانی هایی که هنوز از این روش استفاده می کنند و بازاریابی خود را از این طریق پیش می برند، تکنیک های ذیل را در جهت افزایش نشانه بخشی آن و بهبود فرایند پیگیری های خویش به شغل می گیرند.

۱ - لطفاً ربات نباشید! و صحبت های خویش را بر بنیاد نیاز مشتری قبل ببرید.

در اثناء بازاریابی تلفنی، لحن گفتگو شما هنگام تصادف با مشتری زیاد تعیین کننده است. کوشش کنید در این مواقع به صورت یکنواخت گفتگو نکنید. یکنواختی لحن صدا اعتماد طرف مقابل به شما را از بین خواهد برد و این احساس را منتقل می کند که تاین مشتری هم احد از هزاران مشتری در وسط مشتریان شماست. لحن صدای شما باید لذت بخش و دلنشین باشد، گویی طرف مقابل، نخستین مشتری شما در طول روز است. مشتریان علاقه بسیاری به متفاوت بودن دارند و در این چهره تریجح می دهند که حرف های شما را بشنوند.

۲ - موعد پسندیده تماس خویش را انتخاب کنید (بدانید که چه هنگام باید تماس بگیرید.)

برای بازاریابی تلفنی در گردآور های مدل B2B، مسئله مهم، برگزیدن موعد مناسب برای برقراری تماس می باشد. هر مشتری بر پای بست، کسب و کار متفاوت خود و در ضمن نقشی که در سازمان دارند، زمان پسندیده برای دنبال خاص خود را خواهد داشت. بر پای بست، نتایج رسیدگی ها و تحقیقات اتمام شده، سررسید هایی که بهترین نتایج شدنی را ارائه می دهند، عبارتند از:

- از ۱۰ لغایت ۱۱٫۳۰ صبح

- ۵ دقیقه پیش از آغاز ساعت پس که مدیران هنوز وارد جلسه نشده اند.

- بامداد زود قبل از اینکه سوداگری به معنای واقعی آغاز شود.

۳ - از قبل چهارچوب هایی برای تماستان داشته باشید.

حتی اگر شما در سوداگری خویش باتجربه نیز باشید، داشتن یک چهارچوب مشخص برای تماس تلفنی ضروری است. این مدل تماس شما را از سایر تماس های غیر از فروش متمایز می سازد. چهارچوب مربوط به یک تماس، شامل موارد پایین است:

- قبل از نخست تماس و یا قبل از شروع مکالمه، تا حتماً امکان مطمئن گردید که مشتری مقارن به پیشه دیگری مشغول نباشد و نیز اطمینان حاصل کنید که در زمان مناسبی تماس گرفته اید. البته این مساله نیازمند در نظر داشتن مولفه هایی از دسته شناخت کسب و کار مشتری و نقش فردمورد نظر می باشد. فلذا اطلاعات طرف خویش را در نرم انگیزه ها CRM تان به درستی ثبت نمایید.

- سوالی مرتبط با کسب و کار خود بپرسید. برای مثال سوال کنید که ldquo;شما در حال آماده چگونه از X کاربرد می کنید؟rdquo; اپرسش درباره مسائل غیر کاری و حاشیه ای حس چندان مثبتی به مشتری منتقل نمی کند

- پیشنهاد خود را بیان کنید. این رهنمود باید روشن و روشن باشد.

- این اطمینان را بدهید که نگرانی ها و دغدغه های آن ها را فهم می کنید و برای رفع آن ها گذرگاه حل دارید. برای این منظور باید دغدغه های مشتری خود را از نخست شناسایی کنید.

- اگر مشتری مقوله ی کسب و کارتان را پسندید، تماس تلفنی بعدی را همان موقع با وی هماهنگ کنید. و حتما کوشش کنید که چندین موعد متفاوت در روزهای مختلف هفته برای تماس و یا ملاقات بعدی در عقیده داشته باشید.

- بدانید که چه زمانی و چگونه باید تماس را به انجام برسانید و برای آن برنامه داشته باشید. نتیجه پایانی برای تماس خیلی می تواند مهم و تعیین کننده باشد.

۴ - اطلاعات بیشتری از سوداگری خویش ارائه دهید.

شنیدن عبارت ldquo;برای من اطلاعات اکثریت بفرستیدrdquo; از طرف مشتری هر چند امیدوار کننده است، ولی اگر در ۲ دقیقه نخست آغاز تماس باشد، به این معنی است که مخاطب تمایلی به پیوسته مکالمه نداشته و شیوهshy;ای مودبانه برای پایان دادن به تماس تلفنی در پیش گرفته است. این مساله یعنی مشتری جواب قانع کننده ای را گرفتن نکرده است.

در این حالت نباید تنها به گفتن ldquo;بلهrdquo; اکتفا کنید؛ بلکه باید پیوسته دادهآوش تکو پافشاری کنید اطلاعات ارسالی شما کاملا متناسب با نیاز بیننده است. در پیوستگی کوشش کنید اطلاعات مفید و مورد احتیاج آن ها را در اختیارشان قرار دهید و سپس مکالمه را به سرانجام برسانید. این امر می تواند جهت پیشبرد و ادامه فرایند فروش و بازاریابی بکار رود.

۵ - اهداف واقع بینانه و قابل دسترس داشته باشید.

قبل از اقدام برای هرگونه بازاریابی تلفنی، باید به این سوژه واقف باشید که فروش فوری به این طریق ، پدیده ای نادر است. کسان موردنظر شما کاملاً غریبه هستند و هیچ ایده ای در این باره که شما چه کسی هستید و اینکه می خواهید چه محصول یا خدمتی بفروشید، ندارند. مثلاً به جای تعیین این قصد که در مدت زمان X، Y مقدار از محصول یا خدمت خود را بفروشید، منظور واقع بینانه تری گزینش نمایید؛ به گونه ای که دستیابی به آن تا بی گمان بسیار زیادی امکان پذیر باشد. برگزیدن اهداف دست نایافتنی، مشتری را از ادامه همکاری مایوس کرده و به نتیجه مد نظر مدنظرتان نخواهید رسید.

در پایان باید بیان کرد بازاریابی تلفنی مهارتی است که در طول موعد تکمیل می گردد و موارد ذکر شده باید در طولانی مدت و بصورت مداوم تمرین شوند لغایت خروجی های مناسبی برای شما به همراه داشته باشند. از این جهت تمرکز بر تمرین همیشگی و ممارست بر آموزش و یادگیری تکنیک های این روش بازاریابی می تواند همچنان در حفظ این شیوه تاثیرگذار باشد.

اپل ۲۰۲۰ آیفون با نمایشگر بدون لبه می سازد

شارژ پنج روزه گوشی با باتری جدید

گوشی جدید ال جی با 9 دوربین عرضه می شود

تولید باتری فوق‌العاده‌ای که گوشی‌تان را تا ۵ روز شارژ می‌کند

تایپ کردن بدون استفاده از دست با گوشی

قیمت روز گوشی موبایل در بازار + جدول

رکورد بهترین عمر باتری برای آیفون ۱۰ آر در بین گوشی‌های اپل

مشتری ,های ,بازاریابی ,تلفنی ,خویش ,ها ,که در ,را از ,خود را ,قبل از ,داشته باشید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


لشکر رزمنده انصار المهدی موعود (عج) زرقان مطالب اینترنتی کاوشی در علوم و فناوری روز moeen02 مطالب اینترنتی Keneth's page Apple Store Amir به روز ترین فایل لایف بیوتی | معادله‌ زندگی dlpowerpoint
دزدگ